نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم

  • کد خبر: ۲۲۴۵۱۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم
جامعه دانشگاهیان مشهد با تجمع مقابل دانشگاه فردوسی مشهد، عملکرد دولت آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید حامی فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، جامعه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد با تجمع مقابل دانشگاه فردوسی مشهد، عملکرد دولت آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید حامی فلسطین را محکوم کردند.

در ابتدای این مراسم، دکتر مسعود میرزایی‌شهرابی (رئیس دانشگاه فردوسی مشهد) در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب‌و‌شتم پلیس آمریکا قرار گرفته‌اند، اعلام کرده‌اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

اینجا ببینید:

در بخش‌هایی از بیانیه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد آمده است:

«جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد. گذر از تباهی و رسیدن به صلح واقعی جز با قیام و خروش آزادمردان علیه ظلم و جور نیست و آنچه که بیش از پیش نمایان شده است، آشکارشدن ندای راستین اسلام و رسوایی دشمنان بشریت در پوشش لیبرال دموکراسی غربی است.

ندای اسلام راستین، مبارزه با ظلم و ستمی است که مستکبران عالم بر سر جهانیان در آورده که البته امروز این ظلم و ستم در قامت رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آن بیش از پیش نمودار شده است.

ما دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس حمایت خود را از تمامی حرکت‌ها و جنبش‌های انسان‌دوستانه و آزادی‌خواه سراسر دنیا علی‌الخصوص جامعه دانشگاهی آمریکا که مدافع حقیقت و آزادی و حقانیت هستند، اعلام می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم در مسیری که در پیش گرفتید، پیروز گردید. خداوند با مجاهدین راه حق و حقیقت می‌باشد.»

در بخش‌هایی از بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان‌رضوی نیز آمده است:

«در حوادث اخیر در غزه و فلسطین ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استاندارد‌های دوگانه آنان زیر سؤال رفت و معلوم شد که این‌ها شعاری بیش نبوده است و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا و اروپا و سایر کشور‌ها متوجه شدند که ابرقدرت‌ها از این مفاهیم استفاده ابزاری کرده‌اند و دولت‌مردان آن‌ها در عمل، اعتقادی به این ارزش‌ها نداشتند.

لیبرال دموکراسی و صهیونیزم جهانی همچون سوسیال دموکراسی در مسیر افول و نابودی قرار گرفته و علائم این افول و نابودی در جای‌جای آمریکا و اروپا و منطقه کاملاً مشهود است.

ما اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد مقدس ضمن حمایت کامل از قیام و فریاد‌های ضدظلم اساتید و دانشجویان دانشگا‌ه‌های آمریکا و اروپا، از آنان می‌خواهیم تا با بازخوانی پیام‌های امام‌خامنه‌ای برای عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بیش از پیش با اسلام و قرآن و آموزه‌های انسانی و اخلاقی پیامبر اسلام آشنا شده و تا نابودی غده سرطانی اسرائیل و کفر و استکبار جهان، از پا ننشینند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->